Çilekli Kolay Pasta


Günaydın herkese.. Wolke kek denediniz mi hiç? Puf puf kabarmış, ağzınızda eriyip giden bir kekiniz olsun olsun isterseniz deneyin. Ben iki kere böyle kremalı -ilki muzluydu-, bir kere de sade kremasız haliyle denedim. Bu kekin her hali gerçekten nefis. Çok nemli ve yumuşak olduğu için ıslatmaya gerek kalmıyor.
 Kreması, sosu hazır malzemelerden :)) Sos yapılabilir evde ama hazır pasta kreması için bir alternatif bulamadım malesef..

Malzemeler:
1 kutu Wolke Kek Limonlu
3 yumurta
Yarım su bardağı süt
150 gram yumuşak margarin
1 kutu vanilyalı pasta kreması
Kremayı hazırlamak için 1,5 su bardağı süt
Yarım kilo çilek
1 paket meyveli sos

Yapılışı: Fırınımı 180 dereceye ayarlayıp ısıttım. Kelepçeli kek kalıbıma kutunun içinden çıkan yağlı kağıtla kapladım. Yine kutudaki unu çırpma kabına boşalltım. Üzerine 3 yumurta, süt ve yağı ekleyip mikserle birkaç dakika çırptım. Hamuru kalıba döküp fırınımda 40-45 dakika pişirdim. Kekim soğurken kremayı çırptım, Sosu pişirip ılınmaya bıraktım. Çilekleri yıkayıp ikiye kestim. Soğuyan kekimi kalıptan çıkardım. İki parçaya kestim. İlk katına bolça krema yaydım ve çilekleri dizdim. İkinci parçayı üzerine kapatıp kalan kremayla üzerini ve yanlarını kapladım. Dilimlenmiş çileklerle süsleyip ılık sosu yanlardan akacak şekilde çileklerin üzerine döktüm.



(Bu yazı kesinlikle reklam amacıyla yazılmamıştır)

6 yorum:

bücürükveben said...
February 24, 2014 at 2:05 AM

Hülya'cığım fotoğraf gel beni ye diyor:))Tıpkı Alice Harikalar Diyarı'ndaki pasta gibi:))eline sağlık canım, bir dilim bana ışınla:)
sevgilerimle

vişnap said...
February 24, 2014 at 6:21 AM

Çileklerini toplayıp yiyesim geldi yaramaz çocuklar gibi.Canımm pastanın en büyük dilimini bana ayır benim olsun,ellerine sağlık miss misss afiyetler olsun tatlıma:)

mutfagabuyrun said...
February 24, 2014 at 8:54 AM

resime b akınca reklama gerek yok canım.resim lezzet fışkırıyor zaten.ellerine sağlık.sevgiler.

birincisin said...
February 24, 2014 at 9:41 AM

Ellerine sağlık,nefis görünüyor,sevgiler:))

Unknown said...
February 24, 2014 at 10:00 AM

Oyyy oyyy Hülyam ellerine sağlık nefis olmuş öpüyorum....

MUTFAKISTAN said...
February 27, 2014 at 1:28 PM

Cok guzel gorunuyor ellerine saglik